«Ο διάβολος έχει πολλά ποδάρια
Όταν είμαστε παιδιά και παίζαμε στην πλατεία του χωριού και η μπάλα μας έφευγε κάτω από το Αμπελικό, προς τα χαούσια, δυσκολευόμαστε πολύ να την ξαναβρούμε. Θυμάμαι σαν να είναι τώρα, ότι τότε κάποιο παιδί που τύχαινε να έχει πάνω του κάποιο σχοινί, ή ένα σπάγκο φώναζε «παιδιά θα δέσω το διάβολο τώρα και θα τη βρούμε αμέσως», και τότε έκανε ένα κόμπο στο σπάγκο και σαν θαύμα σε λίγο χρονικό διάστημα βρίσκαμε τη μπάλα.
Φαίνεται ότι έχουμε καιρό στο χωριό μας να δέσουμε λίγο το διάβολο, γιαυτό αυτός άρχισε να μας πειράζει και να δοκιμάζει τις αντοχές μας:
Την Κυριακή 9/12, απεφάσισε να μην επιτρέψει στους χωριανούς να εκκλησιαστούν. Γιαυτό με κάποιο «εκπρόσωπό του», ( από το χωριό; από την επαρχεία;) βούλωσε με σιλικόνη τις κλειδαριές στην εκκλησία, έτσι ώστε να μη μπορεί να μπει μέσα το κλειδί να τις ανοίξει.
Μερικοί είπαν ότι κάποιος άνθρωπος το έκανε, αλλά εγώ πιστεύω ότι τέτοιες ενέργειες που αποσκοπούν στο να εμποδίσουν τους πιστούς να συμμετέχουν στη θεία λειτουργία της Κυριακής, δεν μπορεί παρά να είναι «δουλειά» του διαβόλου. Γιαυτό ας προσπαθήσουμε όλοι να τον δέσουμε και να τον διώξουμε από το χωριό μας το συντομότερο.
Πιστεύω ότι τότε θα είμαστε καλύτερα.»
Τα σχόλια δικά σας, και αν θέλετε μας τα στέλνετε.
Θα τα δημοσιεύσουμε εδώ.
Μηνύματα , Σχόλια...
Δεν γνωρίζω αν ο διάβολος έχει πολλά ποδάρια, τέτοια κείμενα όμως δείχνουν ότι μάλλον έχει ουρά.
«Ανώνυμος»
Η ιστορία με τον σπάγκο είναι ένα λαογραφικό εύρημα που σίγουρα έχει θέση στη λαογραφία αυτού του τόπου, στο κεφάλαιο Δεισιδαιμονίες. Το κάθε χαμένο αντικείμενο δεν το κρύβει ο διάβολος και ούτε δένοντας ένα σπάγκο μπορούμε να το βρούμε. Εκτός αν πιστεύουμε στους τσαρλατάνους μάγους. Προφανώς, το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται ο συντάκτης του κειμένου δεν τον βοηθά να αντιληφθεί ότι τέτοιου είδους αναφορές καμία σχέση δεν έχουν με την εκκλησία, και ούτε βοηθούν το φως Του Κυρίου να εισέλθει στις καρδιές μας. Ειλικρινά, δυσκολεύομαι να αντιληφθώ την πρόθεση αυτού του δημοσιεύματος.
«Παναγιώτης Λιμπερόπουλος»
Για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι υπάρχουν δυο Ελλάδες. Αυτή που πάει μπροστά και αυτή που πάει πίσω.
Ο σκοταδισμός σε όλο του το μεγαλείο.
«Ανώνυμος»
Είναι θλιβερό το φαινόμενο κάποιοι εκμεταλλευόμενοι το θρησκευτικό αίσθημα των πιστών να τους οδηγούν σε αντιχριστιανικές πράξεις. Τέτοιου είδους «ιδιότυποι αφορισμοί» από λαϊκούς και κληρικούς δεν είναι στο πνεύμα της ορθοδόξου εκκλησίας μας.
«Μ.Ε. Σογέας»
Τι σκοταδισμός και θρησκευτικό αίσθημα. Μήπως είναι πράσινα και ροζ λαμόγια, που αποκαλύφθηκαν και τώρα προσπαθούν να τα ρίξουν όλα στο διάβολο. Για ψάξτε το και λίγο από εκεί...
«Πίστευε και ερεύνα»
Θα ήταν χρήσιμο να μάθουμε το μέγεθος της εκκλησιαστικής περιουσίας του συγκεκριμένου ναού, τι παρέλαβε η παρούσα εκκλησιαστική επιτροπή (με πρακτικά) και τι διαθέτει σήμερα.
Ίσως, σε κάποιες «ενδεχόμενες μεταβολές» να οφείλεται και η «επίκληση» του διαβόλου.
«Ανώνυμος»
Τι σχέση έχει ο συντάκτης του κειμένου με την εκκλησιαστική επιτροπή;
«Ανώνυμος»
Ποιος πιστός ανέχεται ο οίκος του θεού να μετατρέπεται σε «οικογενειακή» επιχείρηση; Ας μας απαντήσει η επιτροπή: Από πού πηγάζουν τα έσοδα, ποιος τα διαχειρίζεται και από ποιον ελέγχεται; Αν «θυμάται» βέβαια...
«Ανώνυμος»
Επειδή ακούγονται πολλά και ίσως να ακουστούν περισσότερα θα ήταν φρόνιμο ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης, για να προστατεύσει χωριό, να αποσύρει άμεσα το ιερέα και να παύσει τους δυο υπερήλικες επιτρόπους. Διότι πολύ φοβάμαι ότι οι υπερήλικες πάνω στη προσπάθεια να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, θα βρεθούν πολλάκις εκτεθειμένοι. Και όσοι τους «καλύπτουν» επίσης.
«Ανώνυμος»
Περισσότερα...