Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

Αντώνης Μπέζας: «Ανιχνευτής ανύπαρκτων σκανδάλων» ο κ. Καρχιμάκης


Αναφορικά με την ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Μ. Καρχιμάκης, ο Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Αντώνης Μπέζας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

« Ο κ. Καρχιμάκης με μια κίνηση πολιτικού καιροσκοπισμού, προσπαθεί απεγνωσμένα να δημιουργήσει εσφαλμένες εντυπώσεις.
Η «νοσηλεύτρια» που αναφέρει στην ερώτησή του, αποσπάστηκε τον Νοέμβριο του 2007 με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, για γραμματειακή υποστήριξη στο πολιτικό μου γραφείο, με βάση τους νόμους 2190/94 και 2386/96 και μετά από εξακρίβωση της συνδρομής των νόμιμων προϋποθέσεων.
Η βασική προϋπόθεση ήταν ότι επρόκειτο για διοικητική υπάλληλο, και μάλιστα από τον Ιούνιο του 2006.
Ωστόσο, ενώ από το κείμενο της ερώτησης προκύπτει ότι αυτό ήταν γνωστό - αν και ψεύδεται ως προς το χρόνο μετάταξης σε διοικητική θέση αναφέροντας ότι πραγματοποιήθηκε το 2008- ο κ. Καρχιμάκης αυτοαναιρείται και ερωτά πως δικαιολογείται η απόσπαση στο πολιτικό μου γραφείο μιας «νοσηλεύτριας», την οποία και ο ίδιος αναγνωρίζει ότι είναι διοικητική υπάλληλος.
Είναι επομένως σαφές, ότι η συγκεκριμένη υπάλληλος ακόμα και αν δεν είχε μετακινηθεί στο πολιτικό μου γραφείο, αλλά παρέμενε στο Νοσοκομείο Φιλιατών, θα κάλυπτε διοικητικές ανάγκες και όχι νοσηλευτικές.
Ως Βουλευτής Θεσπρωτίας έχω εργαστεί για την αναβάθμιση των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στο νομό με απτά αποτελέσματα, όπως η επέκταση του Νοσοκομείου Φιλιατών και το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών Ηγουμενίτσας. Σε καμία περίπτωση δε θα στερούσα το Νοσοκομείο Φιλιατών από μια νοσηλεύτρια, με την απόσπασή της στο πολιτικό μου γραφείο.
Ας μην προσπαθούν λοιπόν ο «ανιχνευτής ανύπαρκτων σκανδάλων» κ. Καρχιμάκης και οι τοπικοί πληροφοριοδότες του, να αναζητούν ανύπαρκτες ατασθαλίες και να παραπληροφορούν εσκεμμένα, σχετικά με τη διάθεση στο γραφείο μου μιας διοικητικής υπαλλήλου ».