Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Απάντηση Αντώνη Μπέζα στη Real News


Με αφορμή σημερινό δημοσίευμα της εφημεριδας Real News, ο πρώην Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Αντώνης Μπέζας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

« Mε έκπληξη και αγανάκτηση διάβασα το σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Real News που αφορά στο πρόσωπό μου. Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος και η εφημερίδα που το φιλοξενεί και το προβάλλει, προφανώς για να δημιουργήσουν ψευδείς και συκοφαντικές εντυπώσεις εις βάρος της ηθικής μου υπόστασης, γράφουν στον τίτλο του άρθρου «Δεκάδες υποθέσεις μαύρου χρήματος έκλεισαν με φωτογραφική διάταξη του πρώην υφ. Οικονομικών Αντ. Μπέζα το Φεβρουάριο του 2006».
Προκαλώ λοιπόν εδώ και τώρα, το συντάκτη της δυσφημιστικής εις βάρος μου εκστρατείας, να δηλώσει καθαρά και ξάστερα, προκειμένου να καταλάβει ο ελληνικός λαός, ποια είναι η διάταξη του νόμου που φέρει τη δική μου υπογραφή...

Άλλως, είναι ένας συκοφάντης, αν δεν είναι θύμα μεθοδευμένης εις βάρος μου εκστρατείας τρίτων, καθώς διαστρεβλώθηκε δόλια και σκόπιμα η αλήθεια προκειμένου να πληγεί η πολιτική και ηθική μου εντιμότητα κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως Υφυπουργού.
Καλώ λοιπόν και πάλι τον εν λόγω συντάκτη αλλά και τους λοιπούς υπεύθυνους της εφημερίδας να απαντήσουν, σε ποιό νόμο, σε ποιο άρθρο και σε ποιο ΦΕΚ δημοσιεύτηκε η αποδιδόμενη σε εμένα ως «διάταξη Μπέζα».
Ως «διάταξη Μπέζα» παρουσιάζεται ψευδώς η απλή εφαρμογή υφιστάμενης διάταξης νόμου από το 1994 (άρθρο 4, ν.2238/1994), στο πλαίσιο διοικητικής απάντησης της αρμόδιας Διεύθυνσης Εισοδήματος του Υπουργείου Οικονομικών, η οποία δεν έχει καμία σχέση με «ξέπλυμα χρήματος» και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για «κλείσιμο φορολογικών υποθέσεων».

Εντελώς αντίθετα, με το να διευκρινίζει πως ποσά που προέρχονται από αφανείς πηγές δε φορολογούνται, σκόπιμα αποκρύπτεται ότι παραπέμπει σε άλλες διατάξεις με βάση τις οποίες τα ποσά αυτά τυγχάνουν αυστηρότερης μεταχείρισης από το να φορολογηθούν, όπως το να καταλογίζονται στο σύνολό τους, να δημεύονται καθ’ ολοκληρίαν κλπ, ενώ οι παραβάτες τιμωρούνται με άλλες διατάξεις του ποινικού δικαίου.
Είναι επίσης ψευδής ο ισχυρισμός της εφημερίδας ότι «παρέμενε κλειδαμπαρωμένη στα συρτάρια ολίγων ημετέρων υψηλόβαθμων εφοριακών και έβγαινε από αυτά με υψηλό πολιτικό μέσο ή με υψηλή μίζα», όταν αυτή ήταν δημοσιοποιημένη και αναρτημένη ακόμη και στο διαδίκτυο.
Τέλος, επειδή προς δημιουργία δυσμενών εις βάρος μου εντυπώσεων το δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι Εισαγγελέας και η ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών διερευνά την επίμαχη περίοδο 2006-2009, ερωτώ γιατί η σχετική έρευνα αφορά μόνο την περίοδο που εγώ διετέλεσα Υφυπουργός και δεν επεκτείνεται σε αυτούς που ψήφισαν τη συγκεκριμένη διάταξη και την κατέστησαν νόμο του κράτους το έτος 1994.
Για την πράξη τους αυτή που είναι τουλάχιστον ανήθικη και απαράδεκτη, οι συκοφάντες μου θα πρέπει να ντρέπονται.
Αιδώς Αργείοι !
Όσον αφορά την προστασία της βάναυσα και άδικα πληττόμενης αξιοπρέπειάς μου, επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου».

http://thesprotia-news.blogspot.com/2010/03/real-news.html