Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

"Αναπόφευκτες οι επαναληπτικές εκλογές σε ακυβερνησία"



Είπα ότι αν υπάρξει ακυβερνησία, τότε είναι αναπόφευκτες οι επαναληπτικές εκλογές। «Αναπόφευκτες» σημαίνει ότι θα γίνουν από ανάγκη, επειδή δεν θα γίνεται αλλιώς। Όχι επειδή θα το θέλω εγώ…
Ο πρώτος που δεν θέλω ακυβερνησία είμαι εγώ. Πως μπορεί να «εκβιάζω» με κάτι που πρώτος εγώ δεν θέλω;
Αντίθετα, εκβιασμός είναι να επιβάλουν σε ένα κόμμα που κέρδισε στις εκλογές να κυβερνήσει μαζί με αυτούς που… έχασαν. Να μην κάνει αυτά που υποσχέθηκε, ή να κάνει διαφορετικά απ’ αυτά που υποσχέθηκε, επειδή εξαρτάται από τη στήριξη εκείνων που έχασαν τις εκλογές!

Τί όρους θα θέσει το δεύτερο κόμμα στο πρώτο; Ξέρουμε;
Τι όρους θα θέσει, ας πούμε, ο κ. Βενιζέλος σε μας, προκειμένου να μας στηρίξει; Το ξέρουμε;
Μήπως ξέρουμε τι όρους θα θέσει το κόμμα του στον ίδιο τον κ. Βενιζέλο, για να μας στηρίξει;
Κι αν για παράδειγμα, στην αρχή ξεκινούσαμε μαζί και στη συνέχει το ΠΑΣΟΚ εκβίαζε τον κ. Βενιζέλο να αποσύρει τη στήριξή του, τι θα γινόταν;
Αυτά δεν είναι απλώς «ακυβερνησία».
Είναι παρατεταμένη ακυβερνησία.
Κι αυτά ακριβώς θέλω να αποφύγω…
Δεν εκβιάζω εγώ! Το ακριβώς αντίθετο:
Εγώ προσπαθώ να αποφύγω τον μετεκλογικό εκβιασμό.", δήλωσε ο Πρόεδρος της ΝΔ