Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2007

ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΚΑΙ «ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ» ΤΟΝ ΜΠΕΖΑ

Επίθεση επιχειρούν κάποιοι «Ηπειρώτες» (και όχι μόνο) κατά του υφυπουργού της κυβέρνησης Καραμανλή και του μοναδικού βουλευτή Θεσπρωτίας Αντώνη Μπέζα. Τον «κατηγορούν» ότι υποστηρίζει τη Θεσπρωτία εις βάρος των άλλων νομών της Ηπείρου. Ο ποιο φτωχός νομός της Ελλάδος έτυχε επιτέλους κάποιας προσοχής από έναν Θεσπρωτό υπουργό ο οποίος προτίμησε να κάνει έργα υποδομής στο νομό παρά να δημιουργήσει μηχανισμούς εξουσίας στα πρότυπα της μαφίας, της πιο ξεπεσμένης σε σχέση με την σικελική, και έπεσαν επάνω του επειδή τόλμησε με συνέπεια αλλά και με ευθύνη να υλοποιήσει απλά τις προεκλογικές του υποσχέσεις.
Φαίνεται πεντακάθαρα από το κείμενο που δημοσιεύει Γιαννιώτικη ιστοσελίδα, και το οποίο παραθέτουμε ολόκληρο παρακάτω, ότι κάποιοι ενοχλούνται για το έργο του Μπέζα στη Θεσπρωτία. Ο κόσμος βλέπει τι έγινε τα προηγούμενα είκοσι χρόνια και τι γίνεται τα τελευταία χρόνια στο τόπο μας. Και αυτό τους ενοχλεί. Θέλουν την Θεσπρωτία υπανάπτυκτη για να μπορούν εύκολα να ελέγχουν τα «μαγαζάκια» που έχουν στήσει, και τα οποία κερδοσκοπούν εις βάρος της προόδου και της ευημερίας αυτού του τόπου.


(Το κείμενο που ακολουθεί συνοδεύεται από φωτογραφία του Αντώνη Μπέζα, που εμμέσως πλην σαφώς τον φωτογραφίζει ως «υπαίτιο»ενός «φοβερού εγκλήματος». Της ανάπτυξης της Θεσπρωτίας)

Δ΄ ΚΠΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ: Τώρα ας αρχίσουν οι… αριθμοί

Εδώ και αρκετούς μήνες, τα «έργα της Θεσπρωτίας» μονοπωλούν το ενδιαφέρον στην Ήπειρο. Όπως ισχυρίζονται πολλοί πρόκειται για την πιο υποβαθμισμένη περιοχή, η οποία εμφανίζει έλλειμμα στον τομέα των υποδομών και χρειάζεται έργα οδοποιίας.
Στο ΕΣΠΑ (όπως αποκαλείται επισήμως το Δ΄ ΚΠΣ) και στο νέο ΠΕΠ Ηπείρου, στον άξονα «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ- ΕΝΕΡΓΕΙΑ» έχουν προϋπολογισθεί συνολικά, μαζί με την εθνική συμμετοχή, 107 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό δηλαδή θα είναι το ποσό που θα διατεθεί συνολικά στην Ήπειρο, μέχρι το 2013!
Ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Ηπείρου , σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει μέχρι τώρα έχει δεσμευτεί να χρηματοδοτηθούν:
Η ανακατασκευή του αεροδρομίου των Ιωαννίνων που η σύμβαση είναι περίπου 26 εκατομμύρια €
Η βελτίωση του οδικού άξονα Πρέβεζα - Ηγουμενίτσα προϋπολογισμού 45 εκατομμυρίων €. Την μελέτη για το έργο αυτό συντάσσει το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Σε όλα αυτά πρέπει να προστεθούν περίπου 5 εκατομμύρια € που προορίζονται για την ενέργεια.
Τα κονδύλια που απομένουν για άλλα έργα εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου μέχρι το 2013 είναι μόλις 35 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η Περιφέρεια Ηπείρου, επιθυμεί να χρηματοδοτήσει και τον άξονα Ηγουμενίτσα - Μαυρομάτι και το ερώτημα που τίθεται είναι τι περισσεύει πλέον για τα άλλα έργα ;
Τι θα γίνει με τους άλλους νομούς ; Πως θα χρηματοδοτηθούν τα έργα που σήμερα μελετώνται όπως η σύνδεση των Τζουμέρκων με την Εγνατία ή σύνδεση των παραλιών του Ιονίου με την Εγνατία;
Αν και ανακοινώθηκε ότι η γέφυρα της Γλυκής και ο δρόμος Καρτέρι -Μεσοβούνι θα χρηματοδοτηθεί από Εθνικά χρήματα τα βασικά ερωτήματα παραμένουν και θα πρέπει εγκαίρως να προβληματίσουν όλους...
Από πού λοιπόν οι Νομάρχες της Ηπείρου θα χρηματοδοτήσουν όλα τα έργα οδοποιίας που έχουν ανακοινώσει ή προγραμματίζουν;
Γιατί η Περιφέρεια Ηπείρου μεροληπτεί σε τέτοιο βαθμό υπέρ του Νομού Θεσπρωτίας;
Η αρχή της αναλογικότητας και της ίσης αντιμετώπισης όλων των περιοχών περιορίζεται μόνο στα λόγια;
Είναι ορισμένα μόνο από τα ερωτήματα που θα πρέπει να απαντήσουν οι αρμόδιοι. Και αναμένουμε τις απαντήσεις τους με μεγάλο ενδιαφέρον!