Φαίνεται πεντακάθαρα από το κείμενο που δημοσιεύει Γιαννιώτικη ιστοσελίδα, και το οποίο παραθέτουμε ολόκληρο παρακάτω, ότι κάποιοι ενοχλούνται για το έργο του Μπέζα στη Θεσπρωτία. Ο κόσμος βλέπει τι έγινε τα προηγούμενα είκοσι χρόνια και τι γίνεται τα τελευταία χρόνια στο τόπο μας. Και αυτό τους ενοχλεί. Θέλουν την Θεσπρωτία υπανάπτυκτη για να μπορούν εύκολα να ελέγχουν τα «μαγαζάκια» που έχουν στήσει, και τα οποία κερδοσκοπούν εις βάρος της προόδου και της ευημερίας αυτού του τόπου.
(Το κείμενο που ακολουθεί συνοδεύεται από φωτογραφία του Αντώνη Μπέζα, που εμμέσως πλην σαφώς τον φωτογραφίζει ως «υπαίτιο»ενός «φοβερού εγκλήματος». Της ανάπτυξης της Θεσπρωτίας)
Δ΄ ΚΠΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ: Τώρα ας αρχίσουν οι… αριθμοί
Εδώ και αρκετούς μήνες, τα «έργα της Θεσπρωτίας» μονοπωλούν το ενδιαφέρον στην Ήπειρο. Όπως ισχυρίζονται πολλοί πρόκειται για την πιο υποβαθμισμένη περιοχή, η οποία εμφανίζει έλλειμμα στον τομέα των υποδομών και χρειάζεται έργα οδοποιίας.
Στο ΕΣΠΑ (όπως αποκαλείται επισήμως το Δ΄ ΚΠΣ) και στο νέο ΠΕΠ Ηπείρου, στον άξονα «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ- ΕΝΕΡΓΕΙΑ» έχουν προϋπολογισθεί συνολικά, μαζί με την εθνική συμμετοχή, 107 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό δηλαδή θα είναι το ποσό που θα διατεθεί συνολικά στην Ήπειρο, μέχρι το 2013!
Ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Ηπείρου , σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει μέχρι τώρα έχει δεσμευτεί να χρηματοδοτηθούν:
Η ανακατασκευή του αεροδρομίου των Ιωαννίνων που η σύμβαση είναι περίπου 26 εκατομμύρια €
Η βελτίωση του οδικού άξονα Πρέβεζα - Ηγουμενίτσα προϋπολογισμού 45 εκατομμυρίων €. Την μελέτη για το έργο αυτό συντάσσει το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Σε όλα αυτά πρέπει να προστεθούν περίπου 5 εκατομμύρια € που προορίζονται για την ενέργεια.
Τα κονδύλια που απομένουν για άλλα έργα εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου μέχρι το 2013 είναι μόλις 35 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η Περιφέρεια Ηπείρου, επιθυμεί να χρηματοδοτήσει και τον άξονα Ηγουμενίτσα - Μαυρομάτι και το ερώτημα που τίθεται είναι τι περισσεύει πλέον για τα άλλα έργα ;
Τι θα γίνει με τους άλλους νομούς ; Πως θα χρηματοδοτηθούν τα έργα που σήμερα μελετώνται όπως η σύνδεση των Τζουμέρκων με την Εγνατία ή σύνδεση των παραλιών του Ιονίου με την Εγνατία;
Αν και ανακοινώθηκε ότι η γέφυρα της Γλυκής και ο δρόμος Καρτέρι -Μεσοβούνι θα χρηματοδοτηθεί από Εθνικά χρήματα τα βασικά ερωτήματα παραμένουν και θα πρέπει εγκαίρως να προβληματίσουν όλους...
Από πού λοιπόν οι Νομάρχες της Ηπείρου θα χρηματοδοτήσουν όλα τα έργα οδοποιίας που έχουν ανακοινώσει ή προγραμματίζουν;
Γιατί η Περιφέρεια Ηπείρου μεροληπτεί σε τέτοιο βαθμό υπέρ του Νομού Θεσπρωτίας;
Η αρχή της αναλογικότητας και της ίσης αντιμετώπισης όλων των περιοχών περιορίζεται μόνο στα λόγια;
Είναι ορισμένα μόνο από τα ερωτήματα που θα πρέπει να απαντήσουν οι αρμόδιοι. Και αναμένουμε τις απαντήσεις τους με μεγάλο ενδιαφέρον!
Στο ΕΣΠΑ (όπως αποκαλείται επισήμως το Δ΄ ΚΠΣ) και στο νέο ΠΕΠ Ηπείρου, στον άξονα «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ- ΕΝΕΡΓΕΙΑ» έχουν προϋπολογισθεί συνολικά, μαζί με την εθνική συμμετοχή, 107 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό δηλαδή θα είναι το ποσό που θα διατεθεί συνολικά στην Ήπειρο, μέχρι το 2013!
Ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Ηπείρου , σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει μέχρι τώρα έχει δεσμευτεί να χρηματοδοτηθούν:
Η ανακατασκευή του αεροδρομίου των Ιωαννίνων που η σύμβαση είναι περίπου 26 εκατομμύρια €
Η βελτίωση του οδικού άξονα Πρέβεζα - Ηγουμενίτσα προϋπολογισμού 45 εκατομμυρίων €. Την μελέτη για το έργο αυτό συντάσσει το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Σε όλα αυτά πρέπει να προστεθούν περίπου 5 εκατομμύρια € που προορίζονται για την ενέργεια.
Τα κονδύλια που απομένουν για άλλα έργα εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου μέχρι το 2013 είναι μόλις 35 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η Περιφέρεια Ηπείρου, επιθυμεί να χρηματοδοτήσει και τον άξονα Ηγουμενίτσα - Μαυρομάτι και το ερώτημα που τίθεται είναι τι περισσεύει πλέον για τα άλλα έργα ;
Τι θα γίνει με τους άλλους νομούς ; Πως θα χρηματοδοτηθούν τα έργα που σήμερα μελετώνται όπως η σύνδεση των Τζουμέρκων με την Εγνατία ή σύνδεση των παραλιών του Ιονίου με την Εγνατία;
Αν και ανακοινώθηκε ότι η γέφυρα της Γλυκής και ο δρόμος Καρτέρι -Μεσοβούνι θα χρηματοδοτηθεί από Εθνικά χρήματα τα βασικά ερωτήματα παραμένουν και θα πρέπει εγκαίρως να προβληματίσουν όλους...
Από πού λοιπόν οι Νομάρχες της Ηπείρου θα χρηματοδοτήσουν όλα τα έργα οδοποιίας που έχουν ανακοινώσει ή προγραμματίζουν;
Γιατί η Περιφέρεια Ηπείρου μεροληπτεί σε τέτοιο βαθμό υπέρ του Νομού Θεσπρωτίας;
Η αρχή της αναλογικότητας και της ίσης αντιμετώπισης όλων των περιοχών περιορίζεται μόνο στα λόγια;
Είναι ορισμένα μόνο από τα ερωτήματα που θα πρέπει να απαντήσουν οι αρμόδιοι. Και αναμένουμε τις απαντήσεις τους με μεγάλο ενδιαφέρον!