Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Απάντηση Νομάρχη Θεσπρωτίας κ. Γιόγιακα Βασιλείου, στη συνέντευξη τύπου του παραιτηθέντος προέδρου ΝΟΔΕ Θεσπρωτίας κ. Δήμα Θωμά.


"Το κείμενο που αναγνώστηκε και διανεμήθηκε, υπό του παραιτηθέντος Προέδρου της ΝΟΔΕ Θεσπρωτίας και ακολούθως δημοσιεύτηκε στα ΜΜΕ, είναι κείμενο συκοφαντικό και κατάπτυστο. Με την παρούσα επιστολή μου, δεν στοχεύω σε απάντηση επί του λιβελογραφήματος αλλά επιθυμώ να καταστήσω γνωστό σε όλους τους πολίτες της Θεσπρωτίας ότι από την στιγμή που μου εμπιστεύτηκαν την δημόσια θέση που υπηρετώ ανάλωσα και αναλώνω τις δυνάμεις μου πιστός στην Διακήρυξη Αρχών του προεκλογικού μου προγράμματος. Προτεραιότητα για μένα είχαν και έχουν οι ανάγκες και τα συμφέροντα της Θεσπρωτίας και του λαού της, η σχέση εμπιστοσύνης και η διαρκής και αμφίδρομη επικοινωνία με όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες. Η πλατιά κοινωνική συμμαχία και η καθολική κοινωνική συμμετοχή και αποδοχή. Η σχέση απεριόριστης εμπιστοσύνης και ο σεβασμός του δικαίου και του συνόλου των πολιτών και του κάθε πολίτη ξεχωριστά. Προς τούτο οι επιλογές μου είχαν σαν γνώμονα όχι την κομματική ή ιδεολογική ταυτότητα του πολίτη αλλά την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, την νομιμότητα, το δίκαιο και τη σύμπλευση με την τοπική κοινωνία.
Κατά την διάρκεια της μέχρι σήμερα θητείας μου οι θέσεις μου ήσαν ξεκάθαρες και αδιαπραγμάτευτες.
-Δεν συμβιβάστηκα με τα συμφέροντα που θέλουν να κρατήσουν τον τόπο δέσμιο στο χθες.
-Δεν εγκλωβίσθηκα σε καθεστωτικές νοοτροπίες και μίζερες πρακτικές.
-Δεν παζάρεψα αρχές και αξίες.
Ο επικίνδυνος λασπολόγος και συκοφάντης μου θα επιθυμούσε προφανώς να είμαι αποκλειστικά Νομάρχης αυτού του ιδίου. Ισχυρίζεται στο συκοφαντικό του κείμενο ότι: «κάθε ημέρα που περνάει και ο Νομάρχης παρέμενε στην θέση του προκαλούσε ζημιά στην παράταξη». Εγώ όμως εκλέχθηκα για να υπηρετήσω ολόκληρο το Θεσπρωτικό λαό και όχι μόνο την παράταξή μου. Ισχυρίζεται επίσης, ο πλαστογράφος της αλήθειας ότι: «...σε πολλές περιπτώσεις ασκούσε τα καθήκοντά του εκτός των ορίων της χρηστής διοίκησης, καταργώντας κάθε έννοια νομιμότητας». Δεν προσδιορίζει όμως, έστω και γενικόλογα, ούτε μία περίπτωση που να θεωρεί ότι ήσκησα τα καθήκοντά μου εκτός των ορίων της χρηστής διοίκησης. Πληροφορώ τους Θεσπρωτούς πολίτες ότι η χρηστή διοίκηση και η νομιμότητα ενόχλησε τον συκοφάντη μου.
Δεν θα επανέλθω ασχολούμενος εκ νέου με τον ανεύθυνο συκοφάντη. Θα ασχοληθεί μαζί του η τακτική ποινική και αστική δικαιοσύνη. Στην σύνταξη και δημοσίευση αυτής της επιστολής προβαίνω για να πληροφορήσω τον θεσπρωτικό λαό ότι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Θεσπρωτίας είναι κοντά στον πολίτη, ισχυρή και αυτοδύναμη, σοβαρή, υπεύθυνη και συνεπής, όπως απαιτεί ο θεσμικός και πολιτικός της ρόλος. Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Θεσπρωτίας, υπό το ανθρώπινο δυναμικό που την διοικεί, συνιστά σταθμό στην πορεία του τόπου μας και έχει καταξιωθεί στην συνείδηση όλων των Θεσπρωτών ανεξάρτητα από παραταξιακές και κομματικές επιλογές. "

Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Ηγουμενίτσα 11/05/2009
.
Βασίλειος Νικ. Γιόγιακας
Νομάρχης Θεσπρωτίας