Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Μήνυμα Χρήστου Κατσούρα



Παρά την πεποίθησή μου ότι αυτές οι ώρες πρέπει να είναι οι πιο σιωπηλές, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τις συμπατριώτισσες και τους συμπατριώτες μας για την αποδοχή και την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπό μου. Ελπίζω να μπορέσω να εκφράσω αναλλοίωτα τις προσδοκίες τους.
Ευχαριστώ τους συνυποψηφίους μου στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ για τον κοινό αγώνα. Ευχαριστώ τον πρόεδρο Γ Παπανδρέου για τη δυνατότητα που μου έδωσε να απευθυνθώ στο Θεσπρωτικό λαό και να συμμετέχω στη μεγάλη προσπάθεια αλλαγών στη χώρα που ξεκινάει. Μα πιο πολύ ευχαριστώ όλους τους συμπατριώτες μου που είτε με τίμησαν με την ψήφο τους είτε είχαν ένα καλό λόγο συμπαράστασης να πουν στην προσπάθεια.
Στη νέα πορεία του τόπου, έχουμε ανάγκη όλους τους Θεσπρωτούς, χωρίς αποκλεισμούς. Όλοι χρειαζόμαστε σε μια κοινή πορεία, πορεία συμμετοχής αλλά και ελέγχου, που ξεκινάει αύριο.

Χρήστος Σ. Κατσούρας