Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Απάντηση Αντώνη Μπέζα στην εφημερίδα «Δορυφόρος»

Προς: Εκδότη Εφημερίδας «Δορυφόρος»

.
Αγαπητέ Εκδότη,
.
Με απορία διάβασα τα πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα της εφημερίδας σας με τίτλους «Ένα μεγάλο χαστούκι για τον πρ. Υφυπουργό …» και «Καταψήφισαν Αλογοσκούφη και Μπέζα».
.
Πραγματικά προσπάθησα να βρω, πέρα από την εμπάθεια, κάτι που θα στοιχειοθετούσε τους συγκεκριμένους τίτλους, αλλά τα περιεχόμενα των άρθρων περιέχουν μόνο αυθαίρετες και ατεκμηρίωτες αναφορές.
.
Επειδή λοιπόν η εφημερίδα σας, εκούσια ή ακούσια, αναπαρήγαγε – μέσω της διαμεσολάβησης «φίλων», όπως ο ίδιος αναφέρετε - μικροπολιτικά κουτσομπολιά των καφενείων, κουτσομπολιά που με ιδιαίτερη ένταση τις ημέρες της προεκλογικής περιόδου διοχετεύτηκαν με στόχο να αμαυρώσουν το έργο της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας στο νομό και τη δική μου εικόνα, θα ήθελα να σας δώσω απαντήσεις, και για τα θέματα στα οποία αναφερθήκατε αλλά και σε αυτά που άλλα τοπικά μέσα ενημέρωσης, έχουν το προηγούμενο διάστημα αναφέρει.
.
Λυπάμαι που το επίπεδο της πολιτικής αντιπαράθεσης στο νομό έχει πέσει τόσο χαμηλά- όχι με δική μου ευθύνη- και που αναγκάζομαι να αναφερθώ για τέτοιου είδους θέματα, θα πρέπει όμως να απαντήσω και να μην αφήσω τους «επιτήδειους» στην προσπάθειά τους να ισοπεδώσουν τα πάντα. Προσπάθεια που δυστυχώς συνεχίζεται και μετά τις εκλογές, με προφανείς στόχους.
.
Η ανακαίνιση του κτιρίου του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών επί της πλατείας Συντάγματος – και όχι στην οδό Καραγιώργη Σερβίας, όπου στεγάζονταν το δικό μου γραφείο – έγινε με δαπάνες του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων - και όχι του κρατικού προϋπολογισμού - και ανατέθηκε στην εταιρεία ΑΡΧΙΤΕΧ σύμφωνα με τη νομοθεσία περί δημοσίων έργων, μετά από ανοικτό δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό που έγινε στις 22.10.2003, περίοδο κατά την οποία δεν κυβερνούσε η Νέα Δημοκρατία.
.
Είναι κυριολεκτικά αστειότητες το όσα διαδίδονται περί δικής μου ανάμειξης στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, αφού δεν είχα καμία απολύτως αρμοδιότητα για το συγκεκριμένο κτίριο, ούτε όταν διενεργήθηκε ο διαγωνισμός, ούτε όταν ανέλαβα αρμοδιότητες Υφυπουργού.
.
Αποτελούν επίσης αστειότητες τα περί ανάμειξης συγγενικών μου προσώπων μέσω εταιρειών τους, αφού η ανάδοχος εταιρεία προέκυψε κατόπιν διαγωνισμού και κάθε σοβαρός και έντιμος πολίτης της Θεσπρωτίας αντιλαμβάνεται ότι η ανάδοχος εταιρεία του έργου δεν έχει καμία σχέση με τη Θεσπρωτία και συγγενικά μου πρόσωπα. Προκαλώ δε όσους «διαδίδουν» ότι υπάρχουν στοιχεία που φανερώνουν δική μου εμπλοκή, να τα δώσουν αμέσως στη δημοσιότητα.
.
Η σύζυγός μου δε διορίστηκε ούτε από εμένα, ούτε από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας στο Υπουργείο όπου διετέλεσα Υφυπουργός, γιατί απλούστατα κάτι τέτοιο δε μπορεί να γίνει. Ως μετακλητή υπάλληλος στο Βουλευτικό μου γραφείο , διορίστηκε σε προσωποπαγή θέση στη Βουλή – όπως όλοι οι μετακλητοί υπάλληλοι Βουλευτικών γραφείων εκείνη την περίοδο - σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 114Α του Κανονισμού της Βουλής, όπως αυτός τροποιήθηκε με την από 6.12. 2001 απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής (συνεδρίαση ΜΘ΄- ΦΕΚ 224/Α/ 18.12.2001).
.
Στη συνέχεια λόγω της κατάργησης του θεσμού των μετακλητών υπαλλήλων στα Βουλευτικά γραφεία, με την αριθμ. 7654/6190/ 20.7.2004 (ΦΕΚ 171/ 27.7.2004) κοινή απόφαση της Προέδρου της Βουλής και του Υφυπουργού ΕΣΔΔΑ, μετατάχθηκε σε κενή οργανική θέση στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, πολύ πριν εγώ αναλάβω καθήκοντα Υφυπουργού στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
.
Ξεπερνούν επίσης κάθε όριο νοσηρής φαντασίας και όπως είναι φυσικό τα διαψεύδω, το ότι η πεθερά μου έχει διοριστεί στο Γηροκομείο Ηγουμενίτσας, το ότι διαθέτω of shore εταιρείες, το ότι είμαι «κρυφός» ή «φανερός» συνιδιοκτήτης ξενοδοχείων στη Θεσπρωτία ή τη Χαλκιδική, και άλλα τέτοια φαιδρά. Για το πρώτο δε προκαλώ, τον οιονδήποτε έχει την παραμικρή αμφιβολία, να ζητήσει εγγράφως στοιχεία από τη Διοίκηση του Θεραπευτηρίου Χρονίων Παθήσεων Ηγουμενίτσας (πρώην Γηροκομείο).
.
Όσον αφορά στην εμπλοκή μου στο σχέδιο πόλης Ηγουμενίτσας προκειμένου να ενταχθούν σ’ αυτό οικόπεδα της οικογένειάς μου ή στην κατασκευή τοίχου αντιστήριξης στην οικία του πεθερού μου, αναγκάζομαι δυστυχώς να απαντήσω ο ίδιος σ’ αυτές τις μικρότητες, που έφτασαν υπό τη μορφή « καταγγελιών » μέχρι το πρωθυπουργικό γραφείο.
.
Η ένταξη της 3ης Πολεοδομικής Ενότητας στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Ηγουμενίτσας, έγινε όταν υπηρετούσα τη στρατιωτική μου θητεία και προφανώς δεν ήμουν δημοτικός ή νομαρχιακός σύμβουλος ή Βουλευτής ή Υφυπουργός. Για την κατασκευή του συγκεκριμένου τοίχου αντιστήριξης στο συνοικισμό Πανόραμα της Ηγουμενίτσας, καμία παρέμβαση δεν έκανα – αφού αποτελούσε χρόνιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής – και δεν αφορά επίσης στην οικία του πεθερού μου.
.
Δεν απάντησα το προηγούμενο διάστημα σε όλες αυτές τις γελοιότητες δια της δικαστικής οδού, ακριβώς για να μην θεωρηθεί ότι προσπαθώ να εκμεταλλευτώ τη θέση μου στην κυβέρνηση και τη Βουλή. Τώρα όμως η κατάσταση είναι διαφορετική.
.
Ούτε εγώ, αλλά ούτε η οικογένειά μου προκαλέσαμε ποτέ. Μείναμε πάντα μακριά από αλαζονικές συμπεριφορές, όπως θα μείνουμε στο μέλλον. Αποφεύγοντας κάθε πρόκληση, ζούμε απλά και έντιμα και παρ’ όλα αυτά, έχουμε δεχθεί με ανέντιμο τρόπο ακόμη και «ψιθύρους καλοθελητών» για την προσωπική μας ζωή.
.
Θέλω επίσης να σας διαβεβαιώσω ότι ουδέποτε λειτούργησα με κριτήρια αναξιοκρατίας, σεβάστηκα πάντα τους νόμους και έχω τη συνείδησή μου καθαρή στον αγώνα που έκανα για τη Θεσπρωτία και την πατρίδα μου γενικότερα. Με τις ίδιες αρχές και αξίες θα εξακολουθώ να πορεύομαι.
.
Σας παρακαλώ λοιπόν να μην παρασύρεστε και εσείς από το κομματικό πάθος που χαρακτηρίζει τις προσωπικές επιθέσεις που συνεχίζω να δέχομαι. Όλα αυτά τα κουτσομπολιά που θρέφουν το λαϊκισμό και πλήττουν βάναυσα τον πολιτικό μας πολιτισμό, δεν πρόκειται βέβαια να με κάνουν να εγκαταλείψω την πολιτική και τη Θεσπρωτία. Αν αυτός είναι ο στόχος «κάποιων», πολύ απλά δε θα τον πετύχουν.
.
Παρακαλώ επίσης για την κατά νόμο δημοσίευση και δηλώνω ότι επιφυλάσσομαι των νομίμων δικαιωμάτων μου για όσα συκοφαντικά σε βάρος μου διαδίδονται.
.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Αντώνης Εμμ. Μπέζας